Åtvidabergs IF
Medlem

För att delta i våra aktiviteter måste du vara medlem. Under fliken Anmäl dig här kan du anmäla dig till samtliga aktiviteteter som finns i föreningen. Anmälan ska vara gjord innan första träningstillfället. På anmälningssidan finns information, Så fungerar det, om hur anmälan går till.

OBS! Om du bytt mailadress sedan du anmälde dig senast måste den ändras i systemet. Skicka ett mail till: nilserikwetterhall@gmail.com så läggs den nya adressen in och du får ett svarsmail när det är klart så du kan anmäla dig.

VÄLKOMMEN TILL ÅTVIDABERGS IF